ニジエスマートフォン版

2022-11-05 00:10:34 に投稿
閲覧数:1713回

チェンソーマン_マキマ3

by ペティグリーおじさん

ナマステ♪
犬になったデンジくんの目線で描いてみました☆

本人が幸せならOK☆
胸揉み差分あります。

ハートマーク、コメント頂けるとモチベーションが跳ね上がりますので、気が向いた方、是非よろしくお願いします!
ファンボックスにて、最新作や、未公開作品、その他各作品の差分も公開していますので
気に入っていただけた方、ご支援宜しくお願いします!
https://pedigree-ojisan.fanbox.cc/
リクエストも随時募集中です!
https://www.pixiv.net/users/706589/request

Namaste♪
I drew this from the perspective of Denji, who became a dog.

If he is happy, it's OK☆.
We are very motivated when we receive heart marks and comments, so if you are so inclined, we would love to hear from you!
We also publish the latest works, unpublished works, and the differences of each other's works on Fan Box.
If you like it, please support us!
https://pedigree-ojisan.fanbox.cc/
We are always looking for requests!
https://www.pixiv.net/users/706589/request

おすすめのDL同人作品

同人作品PR

おすすめのイラスト